parametr |
NKTL-29/39 |
NKTL-39
NKTL-39-59 |
Hmotnost pilota (kg) |
60 až 100 |
Maximální přetížení při katapultáži |
+ 12 g (PT-12M) |
+ 10 g (PT-8M) |
+ 10 g (PT-8M) |
+ 4 g (PK-3 M-1) |
Čas dosažený při katapultáži |
nebyl měřen |
elektronicky
0,01 s až 23 min 59 s
(s přesností ± 0,1 s) |
Doba přípravy k opakování katapultáže |
3 minuty |
5 minut |
Používané vystřelovací mechanismy |
TS39.6001 |
TS39.6003, TS39.6001 |
Používané pyropatrony |
PT-12M, PT-8M |
PT-8M, PK-3 M-1 |
Max. výška dojezdu sedadla na dráze (m) |
6 (PT-12M) |
2,5 (PT-8M) |
4,5 (PT-8M) |
2 (PK-3 M-1) |
Maximální délka trenažéru (mm) |
4 420 |
4 420 |
Maximální šířka trenažéru (mm) |
2 240 |
2 260 |
Maximální výška trenažéru (mm) |
první verze 8 170 (3 dílná dráha)
další jen 5 380 (2 dílná dráha) |
Úhel sklonu dráhy |
15° |
Maximální hmotnost trenažéru (kg) |
1 480 |
1 200 |
Technická životnost trenažéru |
10 000 katapultáží |
12 000 katapultáží |
|
|
|
|
|
|
Napájení trenažéru |
stř. 220V, 50Hz nebo ss. 24 V |
Maximální příkon (kW) |
3,2 |
3,7 |